Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cincinmar | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin syku adresZielona Góra zarejestrowany16.02.2006 @17:58:30 ostatnio na stronie01.11.2015 @23:51:30

Fotograf czeladnik, Plastyk w specjalności fotografii artystycznej oraz masażysta dyplomowany.
A tak po za tym...
- fajny kumpel
- wolontariusz

sport:
Interesują mnie sztuki walki, od dziecka aż po dziś dzień...
Moje małe skromne osiągnięcia to:
- zielony pas w tradycyjnym Japońskim Jiu-Jitsu
- niebieski pas w Brazylijskim Jiu-Jitsu

Fotografia, aktualnie jest to dla mnie zajęcie dla przyjemności. Lubię chwytać to urządzenie i utrwalać nim mijające obrazy.
Pokazują jak było i uświadamiają jak ten czas szybko upływa.

Moją pasją jest rower... Lubię jeździć na rowerze, zazwyczaj codziennie mnie można na nim spotkać.
Lubię wiatr jak wieje gdy słońce mocno praży, Lubię pojechać tam gdzie mnie oczy poniosą...
Lubię ...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.cincinmar.deviantart.com OnetSkypecincinmar Gadu-Gadu2725831
digarty118 komentarze2130 posty na forum8

komputer / sprzęt
jeśli chodzi o aparat...sony dsc-h50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ciastuss    30.05.2008 @18:59:03
o prosze . kogo ja widze ;o
nie obrazisz sie Marcinie jezeli dodam Cie do obserowanych ?
Pozdrawiam .
ostatnio edytowane: 2008-06-01 03:23:20
_______
Jestem takim człowiekiem który lubi ciastka .
Dziekuje za uwage . Do Widzenia .
~undulla    29.05.2008 @20:20:58
:> no troszkę
~Eldicora    28.05.2008 @16:47:03
^PokahontaZz    26.05.2008 @18:21:48
dzęki
_______
w moim ciele lawa .
~aszopa    26.05.2008 @14:14:24
łeee, zadnych nowych zdjec. Co to ma zanaczyc ??? ;>
_______
"Krytyka jest łatwa a sztuka trudna."Destouches Phillipe
"(...) ach! jak ludzie mnie bolą!"
^fantastik    15.05.2008 @21:00:17
mam pytanko, robiłeś jakieś zdjęcia podczas tego happening'u na rowerach w środę może?
ostatnio edytowane: 2008-05-15 21:00:29
~aszopa    13.05.2008 @16:13:46
dodaj jakies nowe fotki Marcin.
_______
"Krytyka jest łatwa a sztuka trudna."Destouches Phillipe
"(...) ach! jak ludzie mnie bolą!"
~AnneMarie85zg    17.04.2008 @18:23:06
to ja
~Hipek    08.04.2008 @19:18:11
_______
Jak sie ma 10 klatek na filmie, to sie człowiek dłuuuugo zastanowi zanim naciśnie migawkę i żadne tam 8kl/s . Tu trzeba z głową. http://hipek.art.pl/
~dewilica    07.04.2008 @00:21:29
dziękuję -->
~Toxicgreen    03.04.2008 @21:39:55
ooo, kolega z bursy ^^
~aszopa    03.04.2008 @16:56:59
bardzo uwielbiam jak ktos mi tak odpowiada grrr!!!
_______
"Krytyka jest łatwa a sztuka trudna."Destouches Phillipe
"(...) ach! jak ludzie mnie bolą!"
~FOQS    03.04.2008 @13:11:48
dzięki te zdjęcie na konkurs mam zamiar dać i chciałem zobaczyć opinie o tym zdjęciu na digarcie i jeszcze mnie ciekawi jaka byla droga za nim zostałeś fotografem? i opłaca się taka praca? można dobrze zarobić? pozdrawiam
~aszopa    01.04.2008 @20:29:09
to raczej ja powinnam mieć pytania , ale jest ich tyle, ze nie ma sensu zadawać. Wiem, ze technicznie w moich zdjęciach wyciekają wszędzie błędy, to chociaż oceń walory artystyczne... a technikę pozostaw mi do dopracowania w bliskiej przyszłości
_______
"Krytyka jest łatwa a sztuka trudna."Destouches Phillipe
"(...) ach! jak ludzie mnie bolą!"
^chillinqua    17.03.2008 @12:03:04
dzieki za odwiedziny
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~Eldicora    13.03.2008 @16:03:35
~Eldicora    13.03.2008 @15:55:33
Dzięki za info, bardzo dzięki.
~Dariq    11.03.2008 @13:58:29
i tak jest najlepiej mi sie wydaje
ważne że sie lubi/kocha.... to, co sie robi....
PASJA
_______
"Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił"
S. Mitin
~Dariq    11.03.2008 @13:54:53
kurcze... też bym chciała miec taki zawód....
ostatnio edytowane: 2008-03-11 13:55:06
_______
"Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił"
S. Mitin
~Dariq    11.03.2008 @13:53:33
to jest sygnatura w "ustawienia" miło, że mogłam pomóc
i dziękuję za ocenki
pozdrawiam i życzę miłego dnia...
aaa!!! tak, mieszkam blisko Poznania...
_______
"Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił"
S. Mitin
~willow32    06.03.2008 @22:50:57
pozdrowienia przekażę, ale na więcej nie licz. Edyta ma chłopaka i to jest spooory chłopak
~Hipek    06.03.2008 @19:53:18
No z Bursy z bursy :P
_______
Jak sie ma 10 klatek na filmie, to sie człowiek dłuuuugo zastanowi zanim naciśnie migawkę i żadne tam 8kl/s . Tu trzeba z głową. http://hipek.art.pl/
~aszopa    06.03.2008 @17:02:42
potraktuj to zdjęcie jako czystą abstrakcje
_______
"Krytyka jest łatwa a sztuka trudna."Destouches Phillipe
"(...) ach! jak ludzie mnie bolą!"
~RustySpoon    02.03.2008 @17:59:05
Dziękuję, to za wielkie porównanie... Dali... ^^ ale bardzo mi miło.
_______
Bardzo wierzę, że głupio jest bardzo wierzyć.


Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt