Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cincinmar | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin syku adresZielona Góra zarejestrowany16.02.2006 @17:58:30 ostatnio na stronie01.11.2015 @23:51:30

Fotograf czeladnik, Plastyk w specjalności fotografii artystycznej oraz masażysta dyplomowany.
A tak po za tym...
- fajny kumpel
- wolontariusz

sport:
Interesują mnie sztuki walki, od dziecka aż po dziś dzień...
Moje małe skromne osiągnięcia to:
- zielony pas w tradycyjnym Japońskim Jiu-Jitsu
- niebieski pas w Brazylijskim Jiu-Jitsu

Fotografia, aktualnie jest to dla mnie zajęcie dla przyjemności. Lubię chwytać to urządzenie i utrwalać nim mijające obrazy.
Pokazują jak było i uświadamiają jak ten czas szybko upływa.

Moją pasją jest rower... Lubię jeździć na rowerze, zazwyczaj codziennie mnie można na nim spotkać.
Lubię wiatr jak wieje gdy słońce mocno praży, Lubię pojechać tam gdzie mnie oczy poniosą...
Lubię ...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.cincinmar.deviantart.com OnetSkypecincinmar Gadu-Gadu2725831
digarty118 komentarze2130 posty na forum8

komputer / sprzęt
jeśli chodzi o aparat...sony dsc-h50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~BobKrak    11.06.2007 @23:13:38
serwus! dodaj fotkę i nie bój się plagiatu w końcu to nie pisanie pracy mgr
~ElFcoNieJestSam    11.06.2007 @20:44:12
dziękuję;];] zapraszam ponownie!!
_______
Carpe Diem
~2103    11.06.2007 @13:42:07
Sentymentalne? A ja się zastanawiałem, czy nie wrzucic tego do działu "technologie"... To ja już jestem taki stary...?
~CrazyMaryska    11.06.2007 @13:18:58
dzięki... fajne profilowe
~CrazyMaryska    07.06.2007 @11:50:35
dzięki
~kkotula    06.06.2007 @11:22:41
sory,ale to zdjęcie jest do niczego.Nie przemyślany kadr,przepalenia i do tego rozmiar z którego nic nie widać.
~damios    05.06.2007 @18:14:44
Nie poruszone, tylko zoom/radial blur....
~cincinmar    05.06.2007 @12:59:27
rozumiem, heheh, nastepnym razem
_______
Odwiedziłem ciebie... odwiedź i mnie... oko za oko
~piko65    05.06.2007 @12:49:44
Bo mi zniknąłeś w niemieckiej wycieczce! On był troszeczkę wyższy. Pozdrawiam!
~piko65    05.06.2007 @12:38:41
Dzięki!
~OzzYOswald    29.05.2007 @13:42:51
Dzięki
_______

___________________________
...mors ultima linea rerum est...
~yisha    28.05.2007 @14:14:15
haluu
_______
chyba mnie z kimś mylisz.
~FuCzak666    20.03.2007 @16:57:45
dziękuję
_______
"Mierz wysoko" - wpajali mu wzniośli nauczyciele. Strzelił im w łeb.
~fin1    02.03.2007 @18:02:45
Jaki pan, co to ja mam 120 lat, czy co!
(Zerknąłem do Twojej galerii, bo przeważnie niewymiarowe zdjęcia robią początkujący... )
Jeśli powiększysz zdjęcie, to ciekawie będą wyglądały te postacie w cieniu. Mam nadzieję, że panorama jest dość ostra i w większym formacie będzie imponująca.
Jak się rozejrzysz po DG to zauważysz, że te najbardziej wypasione fotki dopieszczane są przez programy graficzne.
Osobiście nie mam nic przeciwko temu.
Na początku mojej bytności na DG wrzucałem surowe zdjęcia, ale poziom niektórych prac jest tak wysoki, że sam zacząłem dopieszczać swoje foty w PHOTOSHOPIE.
Jednak znajomość kompozycji, oraz jakiś ciekawy pomysł lub temat, to chyba jest najważniejsze... Pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 ... 10 11 12 13
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt